U bevindt zich hier:
  • home
  •  / Ondernemend Zevenaar

Vacature Dagelijks Bestuur Ondernemend Zevenaar

De vereniging Ondernemend Zevenaar is in januari 2019 ontstaan door samenvoeging van de vereniging Algemeen Ondernemersverbond Zevenaar (AOZ) en de Stichting BedrijveninvesteringsZone Zevenaar.

De belangrijkste taak van de vereniging Ondernemend Zevenaar is het centrum leefbaar te maken en te houden, het centrum op de kaart te zetten en reuring te creëren door het organiseren van activiteiten en het promoten van het centrum.

Daarnaast behartigt de vereniging Ondernemend Zevenaar de belangen van haar leden.

Hoewel het mogelijk is voor leden buiten het reclamebelastinggebied lid te worden van Ondernemend Zevenaar is lidmaatschap van de vereniging voor deelnemers aan de reclamebelasting kosteloos.

Bestuur

Ondernemend Zevenaar heeft volgens de statuten een Dagelijks Bestuur bestaande uit 3 leden die de functies van voorzitter, secretaris en penningmeester uitvoeren. Ondernemend Zevenaar beschikt over een secretariaat en de boekhouding verloopt via een geautomatiseerd systeem. Onderstaande taken en verantwoordelijkheden kunnen worden verdeeld door de bestuursleden onderling. Met gemeentelijke ondersteuning zal er ook een centrumcoördinator aangesteld kunnen worden voor de periode van 2020 - 2023, Daarnaast zijn er algemeen bestuursleden voor overdracht en ondersteuning en een activiteitencommissie voor opstellen en uitvoering van het activiteitenprogramma.

Voor het Dagelijks Bestuur zijn de functies van voorzitter, secretaris en penningmeester vacant.

Verantwoordelijkheden Dagelijks Bestuur
- Belangenbehartiging leden
- Financiële verantwoordelijkheden, onder andere voor opstellen begroting, jaarrekening en belastingaangifte i.s.m. accountant Stolwijk Kelderman
- Zorgdragen voor meerjarenbeleid
- Accorderen betalingen
- Accorderen Koopzondagen
- Accorderen activiteitenprogramma
- Voortgang Zevenaar De Stad in!-cadeaubon/Loyaliteitssysteem

Van het Dagelijks Bestuur wordt verwacht dat zij deelnemen aan/afvaardiging sturen naar:

- vergaderingen Dagelijks Bestuur (12 x 1,5 uur)
- overleg met gemeente (4 x 1,5 uur)
- overleg met Stichting Muziekstad Zevenaar (1 à 2 x 1,5 uur)
- gemeentelijke overlegstructuren zoals:
                Marktadviescommissie
                Klankbordgroep Vrijetijdseconomie
                Herinrichting Raadhuisplein
                Vergunningen/Evenementenbeleid
                Fashion Outlet Centrum Zevenaar
- overlegsturen zoals bijvoorbeeld:
                75 jaar vrijheid
enz.

Aandachtsgebieden Ondernemend Zevenaar
Activiteiten en Promotie Centrum
Belangenbehartiging
Sfeerverlichting, Geluidslijn en Verlichting centrum
Loyaliteitssysteem

Meer informatie en reageren
Streven is in januari/februari 2020 de nieuwe bestuursleden in de Algemene Ledenvergadering voor te stellen.

Voor meer informatie over de functies en de vereniging kunt u contact opnemen met: secretariaat@zevenaardestadin.nl.

Meer informatie over de ondernemingen binnen het reclamebelastinggebied is te vinden op onze website: www.zevenaardestadin.nl.

Belangstellenden worden uitgenodigd hun schriftelijke sollicitatie voor 10 januari 2020 te mailen aan het secretariaat: secretariaat@zevenaardestadin.nl.